amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Du bloggar för dåligt!

Publicerad 2013-12-19 01:23:29 i Allmänt

Efter ett långt Skypesamtal med mamma och pappa (som kommer in i bild och i vanlig ordning säger: "Heeej Amandaaaa, det är pappaaaa här!" Jo jag ser det.. Och hör det.. Hej.. Jag älskar dig pappa!) iallafall.. I slutet av samtalet framför mamma lite fint att jag minsan inte har bloggat på länge. Nej så är det.. Jag har insett att jag är en humörbloggare/jojobloggare. Det går lite upp och ner så att säga. Ska försöka bättra mig igen.

Tänkte iallafall slänga ut ett litet urval ur min pysselportfolio av vad jag målar medans barnen ritar sina runda ringar som för övrigt är otroligt fina. Inget att underskatta alltså! OBS!! Ingen ironi här! 

Det är ganska länge sen men jag tecknade av min kära syster Johanna när jag var både arg och ledsen för hennes skull. Visst är hon vacker? 

Fick i uppdrag av Ines att måla av hennes målarbokssjöjungfru. Måste ändå säga att hon blev snyggare efteråt? 

Om någon härlig själ någongång skulle få för sig att göra en Disneyfilm om mitt onödiga men i så intressanta liv gissar jag på att i slutscenen när jag förvandlas till prinsessa skulle se ut ungefär såhär. Gigantiska ögon, lång och nätt hals, en smal smal midja som egentligen makes no sense till den gigantiska J.LO-rumpan. Sen tillägger vi kilometerlånga ben. Alltså precis så som jag ser ut i verkligheten också. Jag är fan i mej en san Disneyprinsessa! Ett orginal utan dess like! 

God natt mamma! 
Puss 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-12-20 22:14:51

Godnatt sjäv. You made my day my Princess

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela