amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Vamos a bailar

Publicerad 2013-09-01 17:48:15 i Allmänt

Idag är det 1 september, vilket betyder att vi helt plötsligt halkar in på hösten. Vart tog sommaren vägen? Herregud vad fort det har gått. Känns som att det va nyss Mathilda kom hit och sommaren var precis påväg att börja.

Likväl som att det finns vårtecken så finns det oxå hösttecken. Dock så är det inte som hemma att det börjar bli kyligt och löven på träden blir gula(smart Amanda, eftersom att det inte finns ett enda lövträd här..). Här är hösttecknet att man tar en utekväll i jeans utan att avlida av värmeslag och besöka sommarens utställde för sista gången innan de stänger igen.

Ja det va det jag och Martina gjorde igår. Hon kommer hem från jobbet klockan halv 11 på kvällen och frågar: "Är du på g eller? Jag tänkte att vi skulle gå ut" Jag är inte den som är den så jag ändrade raskt min plan på mys i soffan för att sen gå och lägga mig tidigt till en girls night out.

Kvällen bestod av dans, dans, dans! Herregud vad vi dansade och vi hade verkligen så kul. "Men vid 4 måste vi vara hemma" sa Martina. Hoppsan, vi glömde bort klockan och stövlade in hemma klockan 8 i morse. Så det kan gå..

Vi hittade en sån där rackarns fotoautomat på ett av ställena. Den va vi inte sena på att prova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela