amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Detta har hänt, i bilder

Publicerad 2013-11-02 20:08:00 i Allmänt


Pötta var den som så vänligt i hemlighet kom och hämtade mig på Växjö flygplats. 


Första kvällen födelsedagsöverraskade jag och Mathilda  min fina storasyster som fyllde 24 år. Jag måste nog vara den bästa födelsedagspresenten jag någonsin har gett(jag vet att det heter givit) någon!

Vi hängde på ALV med mina syskon och alla små crazy ungar! Dock så tror jag att jag tyckte att det var roligare där on vad de tyckte.. Här är vi lite starstrucked på Ida, omg en kändis!!!

Vi provade Lilla Gubben, han håller! 


Johanna provade på det där med getmjölkning


Jag och Smilla gjorde eb spontan liten photosession i kyrkparken



Väl i Spanien igen varder dags för Haloweenparty. Dock somnade den lilla häxan innan så vi fick stanna hemma. Happy Halloween så att säga..


Astrid fyller 3 år idag. Då var det ansiktsmålning som stod på schemat. Här är storasyrran, sjukt besviken och arg för att hon inte fick öppna Astrids paket. Happy Halloween så att säga..


Bakade världens fulaste treårstårta. Skyller på den spanska grädden. Happy Halloween så att säga..

På kalaset bakades jag cupcakes med barnen. Ja, jag gjorde en ful tårta! Men det är inte jag som har dekorerat cupcakesen, lovar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela