amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Panikinlägg!!

Publicerad 2013-12-27 20:14:08 i Allmänt

Okej.. Jag har ingen att prata med! Jag är ensam i lägenheten, Pötta är hos mys och Kattis och Bo(Fredrikas pärents). Min syster tittar som vanligt inte till sin mobil och mammas meddelande funktion på Facebook funkar inte.. Och ja, jag är för snål för att ringa och skicka sms! Därför har jag bett Pötta skicka ut panikmeddelanden åt mig till mamma och syster. Jag vill inte vara negativ men det ser inte så ljust ut. Jag har fortfarande inte hört nått på fem min..

JAG HAR PANIK! Jag vet inte vad jag ska ta mg till, Jag vill bara hoppa, stampa i golvet och gråta! 

Jag får inte ihop packningen! Båda väskorna har övervikt och handbagaget är för litet så där får det inte plats mer. Tro mig, jag har slängt saker och offrat grejer som jag egentligen inte vill offra men nu kan jag inte slänga mer saker! Jag blir så arg på mig själv för det är saker i väskan som jag knappt har använt här men inte kan eller vill vara undan hemma! Jag kunde ju lämnat det hemma istället från första början!!! Aaaaaah! 

Sen blir jag arg på alla idioter som fick för sig att börja spränga flygplan med hjälp av vätskor de hade med sig i handbagaget! För om lagen om maximala mängden av  vätskor i handbagaget inte skulle finnas så skulle mitt problem vara sååå mycket närmare en lösning!

Jag kommer alltså vara tvungen att betala massor pengar eftersom att jag har massor i övervikt. Pengar som jag aldrig kommer få tillbaka.. Funderar starkt på att gå och köpa en bagageväskornas rolls-Roys. En väska som bara väger 0,5 kilo. Då kanske jag kan lösa detta tillsist.. Jag som skulle spara mina sista eurosar till skidsemestern i Österrike.. 

Fan..

I know, här skriker det i-landsproblem men jag ville bara få det ut mig..

Det känns lite bättre nu, men bara lite.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela