amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Last night out

Publicerad 2013-12-22 20:29:46 i Allmänt

Jag har redan börjat packa ner det som jag inte använder. Jag tyckte att det såg ganska ljust ut när första väskan var klar. Men sen uppräckte jag att jag på något sätt har 10 par skor extra nu som jag inte hade när jag kom hit i mars.. Jag har aldrig sett mig själv som tjejen som är svag för skor men tydligen.. 

Nu när jag står här och packar känns det som att jag nyss packade upp. Det är sjukt vad 10 månader går fort. Man säger alltid vid varje jul och nyår " herregud vad det här året har gått fort". Men det här året har verkligen gått SÅ FORT!! Det är så mycket som har hänt men samtidigt ingenting. Jag bestämde att 2013 skulle bli mitt år. Och det blev det verkligen. Jag har gjort saker för mig själv. Saker som jag velat göra. Jag har lärt mig att lyssna på mig själv och jag känner mig ännu mer självständig och trygg i det jag gör.

Iallafall..
Igår hade jag min last night out i Aguilas tillsammans med min kära lärare och vän David och några av hans vänner. Jag hade verkligen så himla roligt och mycket tack vare David. Han är den, utöver familjen, jag kommer sakna mest när jag åker. Men han har sagt att han tänker lära sig svenska och flytta till Sverige. Mitt uppdrag i detta är att hitta en lång blond blåögd svensk vikinglik pojkvän åt honom. Jag vet inte, men de växer inte riktigt på träd, inte i Vimmerby.. 

Lite lagom runda under fötterna! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela