amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Årets ord är..

Publicerad 2013-11-22 00:30:14 i Allmänt

Det är alltså spikat. Efter en lång omröstning är årets ord  äntligen korat! Det är med stolthet jag presenterar. Årets ord 2013 är....(trumvirvel).... #SELFIE!!! 

*Applåder*

-Säg mig #Selfie, hur känns det? 
- Alltså shit herregud! Jag trodde aldrig typ att jag skulle bli så stor! Ursäkta mig, kan du backa lite du obetydliga prisöverlämnare?

Tack.. Vart va jag nu? Jo juste! OMG! Eeeeehh vet liksom inte alls vad jag ska säga liksom! Det började ju bara som en liten grej liksom. Aaaahhhh! Shiit! Hiiii! Okej men jag vill iallafall tacka min familj och mina vänner som hela tiden har funnits där för mig. And to my international friends out there, #Picoftheday,
#Fitspo, #Thinspo, #Instagirl #Tagsforlikes to just mention some of you, I wouldn't stand here without you! You guys mean so much to me! Thank you!!!! I'll be by you're side forever!!! 


- Tack och återigen grattis..

*Applåder*






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela