amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Monster High -> Barbie 2.0

Publicerad 2013-11-18 10:22:13 i Allmänt

Måndag morgon och jag sitter här i fåtöljen med mitt te. Hösten har verkligen kommit hit nu och jag fryser konstant. Jag går runt i min zipperal 23,5/7(törs inte hämta och lämna barnen i rosa zipperal. Finns en stor risk att jag blir idiotförklarad) 

I helgen jag målade Ines till en av hennes största idoler. Catty Noir i Monster High. Monster High is the shit om man är mellan 5 och 10 år just nu. Kan man inget om Monster High eller äger något som har med Monster High att göra, t ex docka, väska, smink, spel, filmer etc, då är man inte specialcool. Det är typ Barbie 2.0
Delar av gänget. Kan tillägga att jag kan alla namn, hur cool är jag? 

Caty Noir originalet 
Strike a pose! Hon stod och beundrade sig själv i timmar i spegeln. "Amanda, jag får sova i det här! Visst?!?" Nja.. Jag vet inte om det är en sån bra ide.. 



Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-11-22 16:01:01

Åh vad fint du sminkat henne. För Sdtår att hon inte ville ta bort sminket när hon skulle sova, hon ÄR ju Caty Noir :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela