amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Fritidsresor, ni får gärna köpa mina bilder om ni vill!

Publicerad 2013-08-24 18:53:41 i Allmänt

Jag och sofia på Den Glade Vikingen i Magaluf
 
 
Är det konstigt att alla blickar dras till den här lille?
 
En av alla de vackra byarna uppe i bergen
 
Min absoluta favoritstrand, Calla Pi!
 
Vi passerade Andraxt. Förr ett av de vackraste områderna på Mallorca, tills något kioskmongo inte riktigt hade koll på grillen på sin BBQ-fest. Branden skördade ner minst 2 000 hektar skog, nära två¨mil. Det var sjukt att passera. Som en skräckfilm. Branden slutade för 3 veckor sen men ändå luktade det nysläkt majeld.
 
Call Pi
 
 
Den kanske absolut vidrigaste glassen jag någonsin har smakat!
 
Tågtur upp i bergen med ett såntdärn´t gammalt tåg
Ines har haft många photoshoots med mig och det brukade mest se ur såhär..
 
 
 
Jo då jag har allt jobbat lite på semestern oxå..
Madre Mia, que callor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är jag och utsikten
 
 
 
 
Top Model
 
 
 
 
 
 
 
Vi åkte nästan piratpartybåt, vi lyckades iaf komma med på gruppbilden
 
Hängde med Julia, Nikki, Sarah och Carro för en kväll och en dagen-efter-förmiddag
 
En av alla fina stränder vi besökte.. minns inte riktigt namnet och orkar inte gå och fråga..
 
Som sagt, här har man det bra!
 
Kan komma mer senare, men lovar inget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela