amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Boyz night out

Publicerad 2013-07-28 13:42:32 i Allmänt

Jag ligger just nu i sängen och äter frukost, spansk korv och avslagen cola. Ja mina vänner, ibland lyxar jag till det ordentligt!

Igår var det meningen att vi skulle ha en girls night out, jag och två till aupairer som jag har träffat här. Men när Amanda hade sminkat upp sig(vilket sällan händer här) och tagit på sig sin klänning så kommer smset: "stannar nog inne ikväll".. WTF?!?! Mina killkompisar skulle ut och de frågade om jag ville hänga med. Alltså vände vår girls night out till en boyz night out! Trots min sockersöta klänning och mitt blonda lilla hår blir jag ändå på nått vis ännu mer man när jag bara hänger med killar än vad jag är annars. Jag blir en i gänget liksom, spottar, dricker öl, pratar barskt och kör sjukt okvinnliga dansmoves på dansgolvet. Ibland tror jag att ödet inte riktigt kunde bestämma vad det skulle bli av mig. Det kanske bestämde sig för en pojk men ändrade sig i sista sekund men missade att göra vissa ändringar?

Aguilas är verkligen en sommarstad och man kan ha 1000 möjligheter att ha en kul sommar här. Och det har jag verkligen. Men ibland så saknar jag mina tjejer där hemma. Ibland saknar jag faktiskt att vara en tjej rakt igenom. Vara seriös men ändå inte liksom. Ni vet ju vad jag menar? Vi skulle kunna ha såå sjukt kul här verkligen! Men istället hänger jag som sagt mest med killarna. Jag blir, ursäkta uttrycket, sjukt kukblokerad! Jag menar de fattar inte att jag är en tjej på 21 år som faktisk kanske skulle tycka att det vore lite kul att flirta lite när jag ändå går ut. Eftersom att det inte händer allt för ofta..

Jag har haft mina aningar att det finns vissa intressenter i boyband men igår fick jag det verkligen bekräftat. Eftersom att jag blir kukblokerad av dom så tänker jag att jag hjälper dom att ragga lite istället för att:
1: De skulle behöva träffa någon
2: Då får jag mer space för mig själv och kan kanske för en gång skull inte ha denna blockering fastklistrad på mig.

Jag börjar helt enkelt dansa in i folkvimlet och letar tjejer. Jag här en hejare på att fiska så jag hittar genast en grupp damer som ser trevliga ut. Varpå jag hintar till plåster som hänger efter mig:"seså! Dansa med dom nu! Försök närma dig lite!"
Han: "Skakar lite osäker på huvudet."
Jag: "Jo! Kom igen nu! "
Vi står där ett tag och dansar lite lätt.
Till sist tittar han mig djupt in i ögonen och säger: "Jag vill inte ha dom. Jag är inte intresserad. Jag vet redan vem jag vill ha."
Madre mia! Fan vad jobbigt det blev nu. What to do? Jag drar fram med säkra kortet och spelar dum:"Jahaaaa Vad kul juu! Eeeeehh heeee" Och försöker sedan dansa därifrån. Hmm det där gick ju lite sissodär..

Jag förstår inte. Varför kan man inte bara vara vänner? Måste det alltid vara någon som tror något mer? Jag är så sjukt trött på dessa kärleksförklaringar som jag får från mina friends.. Jag menar jag gör ju alla kvinnliga fel som går att göra så detta borde inte hända..

Aja.. Man kan säga att fiskelyckan var liksom inte framme. Varken för mig eller dom..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela