amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Hundjävel dag 2!

Publicerad 2013-07-07 15:00:11 i Allmänt

Seriöst blir så trött! Just nu är det bara jag och hunden hemma för familjen har åkt till Murcia över dagen. Tänkte ta en sväng till playan, går in på mitt rum för att ta på mig bikinin..

Vart i helvete är mina nya bikinitrosor?? Jag hade dom igår och de är inte någonstans i rummet. Inte i en låda, på tork, i väskan.. Ingenstans! Jag har höga misstankar på hunden. Varför? Jo den är inte första gången isf som hon snor och käkar trosor och pyjamaser.. Jag har frågat ut henne och hon har inget starkt alibi. Jag vet liksom att hon här varit hemma hela dagen. Hon tror att hon kan lura mig, men eeh näe lilla vän!

Nu ska bara hitta kvarlevorna. Den stora sommrrean har börjat här i Spanien så jag hoppas att mina trosor finns kvar! Seriöst den här hunden börjar bli skyldig mig såå mycket pengar nu.. Undrar hur hon ska ta sig ur det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela