amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Jävla hundjävel!

Publicerad 2013-07-07 01:02:23 i Allmänt

Den 5 maj var det Ines tur att fylla hela 6 år. Hennes mamma ville då uppfylla hennes högsta önskan. Hon slet men att övertala barnens far att de skulle skaffa en hund. Efter mycket om och men så åkte de till en gård för upphittade/hemlösa hundar och kom hem med den sötaste lilla svarta vovven. Dock så var hon sjukt undernärd men fortfarande en liten skönhet.

Men under de senaste veckorna så är det typ som att självaste satan har flugit i henne. Hon bokstavligt slaktar allt som kommer i hennes väg. Hon slaktar dockor, nallar, leksaker, flippflopps, sandaler you name it! Jag vet inte hur många av mina egna skor jag har slängt pga slaktskador. Men jag kände ändå att the botten was nådd är jag vaknade till att hundjäveln slaktade mina nyinköpta löparskor, som förövrigt är de enda skorna jag inte har fått skoskav av.. Okej om jag serverar henne skorna så att de bara ligger på golvet och säger "ät mig". Men de här skorna hade jag verkligen gömt undan..

Jag säger då det.. HUNDJÄVEL god natt med dig!


Bilden nedan är från innan hon blev en skomördare, de blå flippfloppsen var det första offret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela