amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Bildspel från första dagarna med Pött!

Publicerad 2013-06-02 19:53:13 i Allmänt

En bild säger mer än tusen ord som man brukar säga. 
 

Mathilda, Lisa (friend till Candace, oxå från USA som är här på besök), Candace & jag
Snygga tjejen på stranden!
Mathilda och hennes sangria
Jag och min sangria
Vår stabila lunch/frukost idag efter en sen utekväll i form av ett meterlångt grillspätt, det käkade vi upp utan problem! Behöver jag ens säga att det smakade lika gott som det ser ut?
 
Det var allt för nu. Mer om utekvällen kanske kommer en dag när jag inte har allt för mkt att göra :)
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela