amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Den första spanska penisen!

Publicerad 2013-06-17 20:42:15 i Allmänt

Ja ni läste rätt. Jag har idag sett den första spanska penisen i mitt liv. Spännande kanske vissa tycker? Det går alltså bra med dejtandet? Nja inte riktigt så..

Det var idag när jag skulle hämta Astrid på dagis det hela hände. För ovanlighetens skull så lämnade jag Ines hemma med Martina. Jag gick glatt iväg och tog som vanligt vägen via strandpromenaden. När jag hade kommit ungefär halvvägs så ser jag att en man sitter längre fram på en stenmur men tänker inte mer på det. Jag spatserade vidare i mina egna tankar. Men när jag var precis jämsides med denna man så fick jag se till min förskräckelse att han hade lagt fram sin lille vän ut byxorna och satt och lekte och smekte sig själv(!) Jag är inte speciellt pryd och hade nog i vanliga fall bara skakat på huvudet och tänkt: vilken sjuk jävel! Men i det här fallet så är det vägen som jag går varje dag med barnen. Och för er som inte vet så är dessa underbara små änglar även de mest dryga barnen jag någonsin träffat som väldigt ofta fastnar i sina egna världar. De hör men de lyssnar liksom inte. På denna mur brukar de alltid balansera på vägen hem oavsett om det sitter någon där eller inte. Folk får helt enkelt flytta på sig eller så kliver kidsen över dom. Så det högg till i min mage mage när jag fick se vad han höll på med för jag tänkte bara vilken konstig och obekväm scen som kunde ha uppstått om jag hade haft Ines med mig. Hur skulle jag förklara för en dryg sexåring som vägrar lyssna på svenska/spanska att hon ska rappa på lite utan att skapa värsta scenen? För jag antar att mitt temperament skulle tryta och jag skulle bli arg och upprörd..

Uscnamej! Nehe imorgon blir det promenad på trottoaren till och från dagis!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela