amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Celebert besök

Publicerad 2013-05-31 01:04:37 i

Imorgon är det en ganska stor dag i mitt liv då Mathilda Nilsson entrar spansk mark vid tretiden. Det ska bli såå kul verkligen! Jag ska visa allt som Aguilas har att erbjuda, eller så kanske vi nöjer med ett långt stopp i eladerian och käkar hemmagjord glass helaste veckan på uteserveringen?

Hur som helst, snart är hon här! :)

så här ser vanligtvis vårt distansförhållande ut! (Jag har fortfarande inte lärt mig hur man lägger bildtext under bilden)(den sista bilden kom med av misstag och nu vet jag inte hur man tar bort den..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela