amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Datavirus och barnvirus..

Publicerad 2013-05-18 13:20:12 i Allmänt

Jag känner ändå att det är ganska starkt av mig att hålla det jag lovar, blogga kanske är min grej ändå..?
 
Min kvällunderhållning bestod av lektionen 1 i hur man tar bort virus i datorn med lite svensk support från min friend Ponteman. Tack verkligen för the help! Det tog ca en timme pga av att min dator var så seg. Men det va verklligen enkelt så vad ni än gör lämna inte in datorn hos någon reparatör för det är pissdyrt och för dom går det säkert ännu fortare än vad det gjorde för mig. Jag känner mig otroligt kunnig just nu! Så har ni frågor, bring it on!
 
Jag önskar bara att det va lika lätt att ta bort de barnvirusen som har invarderat min kropp. Jag har kämpat och stått emot länge men tillsist rasade min försvarsmur och baaam, Min kropp är annars stark men vi har inte riktigt hårdtränat försvar mot de spanka barnbaskeluskerna innan vi åkte(vi=jag+min kropp). 
 
Pga av mitt hälsotillstånd så gick jag och lillfisen till parken en stund och bara chillade i solen och drack juice och gungade en sväng. Mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela