amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Hola!

Publicerad 2013-05-18 03:13:36 i Allmänt

Här kommer första blogginlägget för den här sjukt intressanta bloggen. Jag vet inte, men jag har en känsla redan nu av att det här lilla projektet kommer rinna ut i sanden lite. Hur kan du säga så? Jo försår ni, det hann rinna ut i sanden redan innan jag kom hit. Jag har ändå varit där i snart två månader nu och  sa redan innan jag åkte att jag skulle starta den här bloggfan som alla så glatt har tjatat om. MEN skam till den som ger sig.. Tiden är äntlligen inne. Det är ju ända dagen(läs natten) efter ert glada grannland Norges nationaldag. SÅ.. Let´s the party begin!
 
Det är redan saker med bloggen här som stör mig.
  1. Välj ett blogg namn- EEH.. ett bloggnamn..? För er som inte vet så läser jag själv inte bloggar. Jag försöker verkligen vara en god vän och åtminstonde läsa mina vänners bloggar men.. sorry! Jag kan liksom inte, det intresserar mig inte någonstans. I know, I´m a bad person!
    Okej, åter till namnet. Vad ska man heta? Man vill ju ändå ha nått fyndigt men endå inte sådär övergenomtänkt fast ändå genomtänkt så att folk tänker hon har tänkt! Hänger ni med? Aja, jag orkade inte riktigt tänka igenom det sådär sent en fredagskväll så det fick bli det mest ofyndiga ever: amandalunberg.blogg.se, eftersom att nån annan jävel snodde amandalunDberg som egentligen är mitt riktiga namn. jaja..
  2. När man väl har sitt otroligt intressanta bloggnamn på plats så kommer vi till den otroligt intressanta designen. Jag tänkte mig en fin header ett läckert typsnitt och någon mjuk och harmoisk bakgrund. Men NÄE Amanda lilla gumman så funkar det inte på blogg.se utan här får du välja mellan de fulaste designerna som vi någonsin kunde komma på om du nu inte känner för att lägga ut pengar och skaffa Pro så att du kan få en urtjusig design. Hallååå? Det här med Pro och Lunarstorm lämnade jag för länge sen och vill inte vara med om det igen tack! Och fixa det själv så att det ser bra ut har jag varken tid eller lust med.. eller jo okej, tid har jag ju i och för sig men jag vill faktiskt inte.. Får nog be mina otroligt begåvade bloggfirends hemma i Sverige om lite hjälp!
 
Okej detta kan vara kanske det längsta inlägget som kommer att skrivas på den här bloggen men defenitivt inte det sista. Jag har endel att skriva om imorgon också men är sjukt trött nu..
 
Buenas noches, hasta mañana!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela