amandalunberg.blogg.se

Hola! Om du känner dig lite småsugen på att veta hur mitt liv ser ut i Spanien så får du gärna hänga med här och läsa min onödiga men O så intressanta blogg!

Ny träningsform sökes!

Publicerad 2013-05-29 20:44:48 i

Sorry, det har gått några dagar sen jag skrev nu. Det beror på att min bloggapp totally la av och lat som jag är så fick jag inte riktigt fingrarna ur för att blogga från datorn.. Men nu har det iallafall löst sig, finally!

Idag tänkte jag var en duktig tjej och ge mig ut och springa. Jag har nämligen lagt löpningen lite på is under ett par veckor för jag har haft skoskav, förkylning och sen skoskav och förkylning igen. Jag kände mig bättre idag och tänkte att varför inte springa på stranden för att slippa onda blåsor från skorna? Skitsmart!! Jag gav mig ut och började springa på beachen barfota kl halv 12 denna soliga dag. Det blåser ju enda ganska mycket så så jobbigt och varmt behöver det ju inte bli, tänkte jag. Synd bara att jag glömde att trots ganska hård vind så värmen solen fortfarande upp sanden. Vilket resulterade i bara 10 min löpning och svullna och ömma fötter sen lägger vi till värskefyllda blåsor på hela undersidan av fötterna och tårna! Yeeehaaa! Det går bra nu.

#vadtröttjagblir! #måstebytarräningsform!
#allatipsärbratips

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela